Sider

tirsdag 20. september 2011

Skole, eksamen, nye innkjøp og høstferie!

Ja jeg merker det er mye å gjøre på skolen nå som vi har begynt på 3. året, samt det er fjernet krav om 80 % oppmøte, og vi har derfor fått flere arbeidskrav...
Jeg leverte et på onsdag som var, og i går fikk jeg mail om at det ikke var godkjent, så har fått frist på å rette den til mandag 26. september. I tillegg til dette har vi en oppgave som skal leveres nå på torsdag, og den oppgaven innebærer blant annet en bokomtale. I tillegg så skal man lage en poster hvor man presenterer boka, og den skal også presenteres på torsdag. Så her er det ikke mye fritid...

Eksamen starter den 28. september, det er en UKES hjemmeeksamen!! Er vant til hjemmeeksamen på 3 dager, men en hel uke... hjelpes! Det kan bli spennende å se hvordan oppgaven blir.. Blir vel ganske lik fjorårets ;)

Jeg har også kjøpt meg to par nye sko de siste to ukene; Nike Sneakers og gummistøvler fra Ilse Jacobsen.

Skoene fra Nike
Ilse Jacobsen

Ellers har jeg høstferie fra ettermiddagen 5. oktober til søndag 9. oktober. Jeg gleder meg til fri. Mamma og jeg stikker på hytta onsdagen etter skole og jobb. Der venter onkel, fetter, mormor og morfar. Skal bli deilig med en tur på fjellet! 

1 kommentar:

  1. joa, men jeg har lånt på både skolen og på skedsmo bibliotek :P :P

    SvarSlett